Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je enkele topics die eventueel een antwoord bieden.
Als je niet terugvindt wat je zoekt, stuur ons gerust een bericht via onze contact pagina of via info@geekenterprise.be

Verzenden

Om jouw pakket zo efficiënt mogelijk te verzenden werken we samen met SendCloud, een verzendservicedienst voor webshops.

België

Alle leveringen binnen België worden uitgevoerd door Bpost. Je kan kiezen om je bestelling aan huis te ontvangen of om deze op te halen aan een Bpost afhaalpunt.

Verzendkosten

  • Levering aan huis: 5,50 €
  • Ophalen aan Bpost afhaalpunt: 4,50 €

Levertijd

We streven ernaar om je bestelling de volgende werkdag na betaling te verzenden, op voorwaarde dat de artikelen op voorraad zijn. Wanneer de bestelling wordt verzonden, ontvang je een bevestiging van verzending via e-mail.

Pakket volgen

Zodra wij het pakket aanbieden bij Bpost, ontvang je automatisch een e-mail met een trackingcode en link waarmee je je pakket kan volgen.

Niet thuis?

Indien je niet thuis bent als het pakket wordt geleverd, dan krijg je een afwezigheidsbericht van Bpost in je bus. Je kan dan het pakje binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het afhaalpunt dat op het afwezigheidsbericht staat vermeld. Of je kan vragen of de postbode de zending een tweede keer komt leveren.

Als je niet vaak thuis bent, kan je via bpost.be/mijnvoorkeuren instellen waar de postbode je pakje mag achterlaten. Dat kan zijn op een veilige plaats rond je huis, bij een door jou gekozen buur of in een afhaalpunt of pakjesautomaat in je buurt.

Nederland

Alle leveringen binnen Nederland worden uitgevoerd door DPD. Je kan kiezen om je bestelling aan huis te ontvangen of om deze op te halen aan een DPD afhaalpunt.

Verzendkosten

  • Levering aan huis: 7,50 €
  • Ophalen aan DPD afhaalpunt: 5,50 €

Levertijd

We streven ernaar om je bestelling de volgende werkdag na betaling te verzenden, op voorwaarde dat de artikelen op voorraad zijn. Wanneer de bestelling wordt verzonden, ontvang je een bevestiging van verzending via e-mail.

Pakket volgen

Zodra wij het pakket aanbieden bij DPD, ontvang je automatisch een e-mail met een trackingcode en link waarmee je je pakket kan volgen.

Niet thuis?

Als je niet thuis bent, wordt je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen. De DPD chauffeur laat een bericht in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop. Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over de Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).

Retourneren

Indien je niet tevreden bent met een artikel, is het mogelijk om deze binnen 14 dagen na aankoop terug te sturen. We betalen het bedrag van de aankoop, inclusief verzendkosten, terug nadat we de artikel(en) in onbeschadigde verpakking samen met het herroepingsformulier hebben ontvangen. De kosten van de retourzending worden niet terugbetaald. De terugbetaling kan maximaal 14 dagen duren.

Hoe werkt het?

Ga naar onze retourservice site: https://geekenterprise.shipping-portal.com/returns/

Stap 1: Op de startpagina kan je de originele zending (het trackingnummer) en de postcode invullen om de zending op te zoeken. Klik vervolgens door naar de details van de zending. 

Stap 2: In het volgende scherm zie je jouw gegevens staan die eerder zijn ingevuld bij de oorspronkelijke zending. Bij deze stap geef je de reden van het retour op. Indien gewenst, kan je een notitie toevoegen als extra opmerking. Ook kan je hier aangeven welke producten je wil retourneren. 

Stap 3: Wanneer alles is ingevuld klik je op ‘Volgende: Kies afleverpunt’. 
Aan de hand van de ingevulde postcode komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn. Wanneer je deze selecteert wordt de locatie opgeslagen.

Stap 4: Je bent nu bijna klaar met het indienen van je retour. Er wordt nog een overzicht weergegeven van de retourzending; wanneer er producten geselecteerd zijn worden deze hier ook nogmaals weergegeven. Deze gegevens moeten door jou geverifieerd worden en als alles akkoord is, vink je de checkbox onderaan in het scherm aan en kies je voor ‘Volgende: Print retourlabel’.

Stap 5: Het label kan nu gedownload en geprint worden. Je levert het pakket in bij het gekozen servicepunt en klaar!

Betaalmethodes

Volgende betaalmethodes zijn mogelijk:

  • Bancontact
  • iDEAL
  • Paypal
  • Overschrijving: vermeld het bestelnummer in de mededeling
  • Kredietkaart: Visa, Mastercard, American Express
Pre-order

Een pre-order is een bestelling van een artikel dat nog niet werd gereleased door de fabrikant of dat tijdelijk is uitverkocht bij de leverancier. Als je een pre-order artikel bij ons bestelt, reserveren wij het betreffende artikel bij de leverancier. Van zodra het artikel in voorraad is, sturen we het naar je op. De verwachte leverdatum staat vermeld bij de info van het artikel.

Je kan een pre-order artikel bestellen door het toe te voegen aan het winkelmandje. Als betaalmethode kies je voor bankoverschrijving. Na de bestelling krijg je van ons een mail met betaalinstructies. We vragen een voorschot van 30% om het artikel te reserveren bij de leverancier. Van zodra het artikel in onze voorraad is, sturen we opnieuw een bericht om het restbedrag per overschrijving te betalen. Eenmaal we het resterend bedrag hebben ontvangen, wordt het artikel naar je opgestuurd.

Een pre-order bestelling is definitief van zodra wij het voorschot hebben ontvangen. Aangezien een pre-order speciaal voor jou wordt besteld, kan deze niet worden geannuleerd.

Hou er rekening mee dat de verwachte leverdatum altijd onder voorbehoud is. Soms wordt de verwachte releasedatum door de fabrikant uitgesteld wanneer deze bijvoorbeeld niet tevreden is over het product. Indien blijkt dat de release van het product wordt geannuleerd, betalen we het voorschot terug.